Najnowsze Wpisy

yO yO Komentarze (1)
26. maja 2003 21:55:00
linkologia.pl spis.pl

No tak... zaczeła sie moja działalność z blogi.com. Mam juz swojego bloga ale na blog.pl i powiem wam szczerze że tam mi sie bardziej podoba niz tutaj. Ale tego bloga nie założyłam po to żeby pisać o jakiś pierdołach, ale po to zeby pisać o tym co mi sie podoba a co nie w moim życiu, napisać całą prawde jaka to ja jestem. Na blog.pl nie moge tego pisać ponieważ wszyscy znają mój blogin i pózniej niech przeczytają cos czego nie wiedzieli i bedzie bardzo bardzo źle. Więc tego adresu nie dam nikomu znajomemu!!

Musiałabym tu troche pozmieniac wygląd ale za bardzo nie wiem jak. Hmmmm....... musze nad tym popracować!! Mozęcie mi powiedzieć czy tu jest KSIĘGA GOŚCI czy nie ma bo jakoś jej nie zauważyłam. A moze jakoś sie ją da zrobić?? Nie wiem ale mam nadzieje ze mi pomozecie w tworzeniu tego bloga. Wkońcu wy tez bedziecie jego cześcią jezeby bedziecie go odwiedzać i czytać to co do was tu marudze!!

Kończe teraz bo jestem bardzo zmeczona. Dziś było okropny dzień. Niby dzień Matki a taki do dupy ze masakra. Starzy mnie wkurwiają bo mi nie pozwolą jechac na dyskoteke. Cały czas tylko mówią ze jestem za młoda, ze mi sie coś stanie i pózniej oni będa za to odpowiadać.... I takie dupcenie w kółko. Juz sobie powiedziałam: jak sie fess wkurze to nic im nie powiem i sobie pojade!!

white_rabbit : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

poczatkujace-gwiazdy | elbereth | zabkao | women-in-red | piotrek-d1 | Mailing